Ο γιατρός της αποκατάστασης (φυσίατρος) Χάρης Βαλσαμίδης ενημερώνει τον κόσμο σε θέματα υγείας με τον πιο ξεχωριστό τρόπο (Συνέντευξη)

 26-9-2020

 Παναγιώτης Δημητρίου

Ο Χάρης Βαλσαμίδης είναι γιατρός αποκατάστασης και όντας ένας από τους καλύτερους φυσιάτρους στην Ελλάδα έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό προφίλ στο Instagram, στο οποίο ενημερώνει τον κόσμο για ποικίλα θέματα υγείας μέσα από σκίτσα και εικόνες.

Δυστυχώς στην Ελλάδα ο κόσμος δεν γνωρίζει πολλά σχετικά με τη συγκεκριμένη ειδικότητα. Φυσίατροι, σύμφωνα με την ΕΕΦΙΑΠ, είναι Ιατροί που είναι ειδικευμένοι στη Φυσική Ιατρική και Αποκατάσταση.

Κάντε του follow και…πάμε να τον γνωρίσουμε.

 

Πώς ξεκίνησε αυτή η ξεχωριστή ιδέα με το Instagram προφίλ σου;

Η ανάγκη να εκφραστώ μέσω των social media ήρθε κυρίως από τα καθημερινά περιστατικά που αντιμετωπίζουμε στον χώρο της αποκατάστασης και από την ελλιπή ενημέρωση του κόσμου για το ποια είναι η ειδικότητα του ιατρού της αποκατάστασης ή αλλιώς φυσιάτρου.

 

Πώς αισθάνεσαι που όλο και περισσότερος κόσμος διαβάζει τα posts σου και ενημερώνεται για την υγεία του;

Αυτό το προτζεκτ-χαρακτήρας (healthcoach_md) , ξεκίνησε με στόχο να ανεβαίνει μια σύντομη πληροφορία,κατανοητή προς το ευρύ κοινό,αλλά ταυτόχρονα με μια επιστημονική προσέγγιση που θα έδινε αξία και σε επαγγελματίες υγείας. Η τοποθέτηση μου με αποκλειστικά Ελληνικό περιεχόμενο,δεν ήταν σίγουρα εύκολη δουλειά και η αποίχηση άργησε πολύ από το κοινό. Τα πρώτα 2 χρόνια απλά έδινα μια πληροφορία σε κάτι παραπάνω από 400 followers. Το τοπίο άλλαξε σταδιακά τα τελευταία 2 χρόνια,όπου απέκτησα μια σχέση με το κοινό μου και άρχισαν τα ποστ να διαδίδονται με κοινοποιήσεις, όπου πλέον έχουμε φτάσει κοντά στους 20 χιλιάδες followers και έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους αρχικούς στόχους μου.Είμαι πολύ χαρούμενος και έχω ακόμα πολύ όρεξη ,για να συνεχιστεί αυτό το προτζεκτ.

 

Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί ο πόνος στον αυχένα;

Ο πόνος στον αυχένα είναι ένας πολύ χαοτικός όρος, που για να τον αντιμετωπίσουμε, χρειάζεται πρώτα να διαγνώσουμε την αιτία του πόνου. Παρόλα αυτά, σε ένα μεγάλο ποσοστό τον ανθρώπων που θα τροποποιήσουν πιθανές επιβαρυντικές συνήθειες ( παρατεταμένη πρόσθια κλήση κεφαλής λόγω υπολογιστή,παρατεταμένη κάμψη κεφαλιού λόγω κινητού,στρες,έλλειψη ύπνου,κακή διατροφή κ.α) και τις αντικαταστήσουν με πιο ποιοτικές (άσκηση, καλή διατροφή,κοινωνικοποίηση κ.α) , θα δουν τεράστιες αλλαγές στον πόνο. Ένας καινούριος πόνος που διαρκεί περισσότερο από μια εβδομάδα ή από την έναρξή του γίνεται ολοένα και πιο επώδυνος, τότε είναι απαραίτητο να γίνει μια επίσκεψη στον γιατρό.

 

Τι πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος όταν μετά την προπόνηση είναι πολύ πιασμένος;

Υπάρχει χρόνια η πεποίθηση ότι εάν δεν πιαστούμε δεν έχουμε κάνει καλή προπόνηση. Αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος και θα πρέπει να αρχίσει να φεύγει.Όταν έχουμε πιαστεί πάρα πολύ μετά την προπόνηση, έχουμε δηλαδή προκαλέσει έναν καθυστερημένο ασκησιογενή τραυματισμό ,αυτό που δεν πρέπει να κάνουμε, είναι να μείνουμε χωρίς κίνηση. Η καλύτερη προσέγγιση είναι να κάνουμε ενεργητική αποκατάσταση,δηλαδή να διαλέξουμε μια ήπιας μορφής άσκηση,σε πολύ χαμηλή ένταση, σε συνδυασμό με καλή διατροφή,ενυδάτωση και τουλάχιστον 7-8 ώρες βραδυνού ύπνου. Εαν υπάρχει και η δυνατήτα για ένα ήπιο μασάζ,τότε η επιστροφή στην κανονική προπόνηση θα γίνει σύντομα.

 

Τι είναι οι νευροδυναμικές διατάσεις και πότε πρέπει να γίνονται;

Είναι ειδικές τεχνικές κινητοποίησης ,οι οποίες χρησιμοποιούνται ευρέως στην κλινική πράξη για διαγνωστικούς σκοπούς ,αλλά και για θεραπευτικούς ,καθώς μας δίνουν την δυνατότητα αναλγητικού αποτελέσματος ,στα αρχικά στάδια μιας θεραπείας (π.χ σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα,ωλένια νευρίτιδα,αυχενική ριζίτιδα κ οσφυϊκή ριζιτίδα). Ουσιαστικά είναι οι διατάσεις για τα νεύρα (χαχα).

 

Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σου στόχοι;

Ένας είναι ο κύριος στόχος,να μάθει ο κόσμος την υπέροχη ειδικότητα, του γιατρού της αποκατάστασης.Ελπίζω μέσα από την ευκαιρία που μου δίνει η τεχνολογία και μέσα από την προσπάθεια μου,καθώς και άλλων συναδέλφων (που θα επηρρεαστούν θετικά στο μέλλον),να φτάσει το μήνυμα πιο γρήγορα,σε ολοένα και περισσότερους Έλληνες και Ελληνίδες.

 

Πού μπορεί να σε βρει κάποιος ασθενής;

Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στο Νοσοκομείο Ασκληπιείο της Βούλας,αλλά όποιος θέλει μπορεί να μου στείλει ένα μήνυμα στο προφίλ μου στο Instagram (@healthcoach_md) ,όπου σίγουρα θα έρθω σε επικοινωνία μαζί του.

Το link για το ξεχωριστό Instagram προφίλ του :

https://www.instagram.com/healthcoach_md/

Η οικογένεια της TrueMed εύχεται στον Χάρη να συνεχίσει το εξαιρετικό του έργο και να φτάσει ακόμα πιο ψηλά.

TrueMed-ForLivingMore

Κοινοποιήστε 

| Επικοινωνία | Η ομάδα μας | Διαφημιστείτε στη truemed.gr|  | Όροι χρήσης | Προσωπικά δεδομένα | Copyright©Truemed | |Για περισσότερη ζωή | Υγειά-διατροφή |
Designed – Developed by Premiumweb.gr

 

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ 

© 2019 TrueMed Media. All rights reserved. Our website services, content, and products are for informational purposes only. TrueMed Media does not provide medical advice, diagnosis, or treatment.

Ο γιατρός της αποκατάστασης (φυσίατρος) Χάρης Βαλσαμίδης ενημερώνει τον κόσμο σε θέματα υγείας με τον πιο ξεχωριστό τρόπο (Συνέντευξη)

 26-9-2020

 Παναγιώτης Δημητρίου

Ο Χάρης Βαλσαμίδης είναι γιατρός αποκατάστασης και όντας ένας από τους καλύτερους φυσιάτρους στην Ελλάδα έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό προφίλ στο Instagram, στο οποίο ενημερώνει τον κόσμο για ποικίλα θέματα υγείας μέσα από σκίτσα και εικόνες.

Δυστυχώς στην Ελλάδα ο κόσμος δεν γνωρίζει πολλά σχετικά με τη συγκεκριμένη ειδικότητα. Φυσίατροι, σύμφωνα με την ΕΕΦΙΑΠ, είναι Ιατροί που είναι ειδικευμένοι στη Φυσική Ιατρική και Αποκατάσταση.

Κάντε του follow και…πάμε να τον γνωρίσουμε.

 

Πώς ξεκίνησε αυτή η ξεχωριστή ιδέα με το Instagram προφίλ σου;

Η ανάγκη να εκφραστώ μέσω των social media ήρθε κυρίως από τα καθημερινά περιστατικά που αντιμετωπίζουμε στον χώρο της αποκατάστασης και από την ελλιπή ενημέρωση του κόσμου για το ποια είναι η ειδικότητα του ιατρού της αποκατάστασης ή αλλιώς φυσιάτρου.

 

Πώς αισθάνεσαι που όλο και περισσότερος κόσμος διαβάζει τα posts σου και ενημερώνεται για την υγεία του;

Αυτό το προτζεκτ-χαρακτήρας (healthcoach_md) , ξεκίνησε με στόχο να ανεβαίνει μια σύντομη πληροφορία,κατανοητή προς το ευρύ κοινό,αλλά ταυτόχρονα με μια επιστημονική προσέγγιση που θα έδινε αξία και σε επαγγελματίες υγείας. Η τοποθέτηση μου με αποκλειστικά Ελληνικό περιεχόμενο,δεν ήταν σίγουρα εύκολη δουλειά και η αποίχηση άργησε πολύ από το κοινό. Τα πρώτα 2 χρόνια απλά έδινα μια πληροφορία σε κάτι παραπάνω από 400 followers. Το τοπίο άλλαξε σταδιακά τα τελευταία 2 χρόνια,όπου απέκτησα μια σχέση με το κοινό μου και άρχισαν τα ποστ να διαδίδονται με κοινοποιήσεις, όπου πλέον έχουμε φτάσει κοντά στους 20 χιλιάδες followers και έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους αρχικούς στόχους μου.Είμαι πολύ χαρούμενος και έχω ακόμα πολύ όρεξη ,για να συνεχιστεί αυτό το προτζεκτ.

 

Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί ο πόνος στον αυχένα;

Ο πόνος στον αυχένα είναι ένας πολύ χαοτικός όρος, που για να τον αντιμετωπίσουμε, χρειάζεται πρώτα να διαγνώσουμε την αιτία του πόνου. Παρόλα αυτά, σε ένα μεγάλο ποσοστό τον ανθρώπων που θα τροποποιήσουν πιθανές επιβαρυντικές συνήθειες ( παρατεταμένη πρόσθια κλήση κεφαλής λόγω υπολογιστή,παρατεταμένη κάμψη κεφαλιού λόγω κινητού,στρες,έλλειψη ύπνου,κακή διατροφή κ.α) και τις αντικαταστήσουν με πιο ποιοτικές (άσκηση, καλή διατροφή,κοινωνικοποίηση κ.α) , θα δουν τεράστιες αλλαγές στον πόνο. Ένας καινούριος πόνος που διαρκεί περισσότερο από μια εβδομάδα ή από την έναρξή του γίνεται ολοένα και πιο επώδυνος, τότε είναι απαραίτητο να γίνει μια επίσκεψη στον γιατρό.

 

Τι πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος όταν μετά την προπόνηση είναι πολύ πιασμένος;

Υπάρχει χρόνια η πεποίθηση ότι εάν δεν πιαστούμε δεν έχουμε κάνει καλή προπόνηση. Αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος και θα πρέπει να αρχίσει να φεύγει.Όταν έχουμε πιαστεί πάρα πολύ μετά την προπόνηση, έχουμε δηλαδή προκαλέσει έναν καθυστερημένο ασκησιογενή τραυματισμό ,αυτό που δεν πρέπει να κάνουμε, είναι να μείνουμε χωρίς κίνηση. Η καλύτερη προσέγγιση είναι να κάνουμε ενεργητική αποκατάσταση,δηλαδή να διαλέξουμε μια ήπιας μορφής άσκηση,σε πολύ χαμηλή ένταση, σε συνδυασμό με καλή διατροφή,ενυδάτωση και τουλάχιστον 7-8 ώρες βραδυνού ύπνου. Εαν υπάρχει και η δυνατήτα για ένα ήπιο μασάζ,τότε η επιστροφή στην κανονική προπόνηση θα γίνει σύντομα.

 

Τι είναι οι νευροδυναμικές διατάσεις και πότε πρέπει να γίνονται;

Είναι ειδικές τεχνικές κινητοποίησης ,οι οποίες χρησιμοποιούνται ευρέως στην κλινική πράξη για διαγνωστικούς σκοπούς ,αλλά και για θεραπευτικούς ,καθώς μας δίνουν την δυνατότητα αναλγητικού αποτελέσματος ,στα αρχικά στάδια μιας θεραπείας (π.χ σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα,ωλένια νευρίτιδα,αυχενική ριζίτιδα κ οσφυϊκή ριζιτίδα). Ουσιαστικά είναι οι διατάσεις για τα νεύρα (χαχα).

 

Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σου στόχοι;

Ένας είναι ο κύριος στόχος,να μάθει ο κόσμος την υπέροχη ειδικότητα, του γιατρού της αποκατάστασης.Ελπίζω μέσα από την ευκαιρία που μου δίνει η τεχνολογία και μέσα από την προσπάθεια μου,καθώς και άλλων συναδέλφων (που θα επηρρεαστούν θετικά στο μέλλον),να φτάσει το μήνυμα πιο γρήγορα,σε ολοένα και περισσότερους Έλληνες και Ελληνίδες.

 

Πού μπορεί να σε βρει κάποιος ασθενής;

Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στο Νοσοκομείο Ασκληπιείο της Βούλας,αλλά όποιος θέλει μπορεί να μου στείλει ένα μήνυμα στο προφίλ μου στο Instagram (@healthcoach_md) ,όπου σίγουρα θα έρθω σε επικοινωνία μαζί του.

Το link για το ξεχωριστό Instagram προφίλ του :

https://www.instagram.com/healthcoach_md/

Η οικογένεια της TrueMed εύχεται στον Χάρη να συνεχίσει το εξαιρετικό του έργο και να φτάσει ακόμα πιο ψηλά.

TrueMed-ForLivingMore

Κοινοποιήστε 

© 2019 TrueMed Media. All rights reserved. Our website services, content, and products are for informational purposes only. TrueMed Media does not provide medical advice, diagnosis, or treatment.